8 نمونه پررنگ بازاریابی چریکی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خدمات لوله بازکنی و آدرس lolehservice.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


تبلیغات پنجره سورپرایز نویسنده

بیشتر دزدان دریایی باشید: یا چگونه می توان دنیای خود را برد و پیروز شد نویسنده سام کانیف آلنده هنگام تبلیغ آن عنوان اولین کتاب منتشر شده خود را تحقق بخشید. آلنده آگهی های تبلیغاتی هشت متری صورتی داغ را در امتداد پنجره های طبقه اول دفاتر Penguin Random House در لندن چسباند. مسئله این است که پنگوئن تبلیغات را تأیید نکرده بود. نویسنده و یک تیم برای انجام کار به عنوان پیمانکار سر و صدا کردند. از دسامبر 2018 ، این کتاب در هشت کشور از جمله ایالات متحده در دسترس است.

Appel Giveaway سامسونگ

اگر سامسونگ تلفن های Galaxy S9 رایگان را به کل جامعه اپل بدهد ، قطعاً خراب می شود. اما اگر چند صد Galaxy S9 را به کل جمعیت ساکن Appel هلندی ارائه دهد ، بازاریابی هوشمندانه ای در دست دارد. این بدلکاری جذاب است و نشان می دهد که بسیاری از افراد اپل اکنون ممکن است بخشی از جامعه سامسونگ نیز باشند.

تصاحب خیابان ششم Sixt

Sixt برای به دست آوردن بیشتر بازار اتومبیل های اجاره ای شهر نیویورک ، با تبدیل خیابان ششم منهتن به خیابان سیکست به تاریخچه بازاریابی هوشمندانه خود ادامه داد. در مدت زمان پنج دقیقه ، این برند توانست علائمی نصب کند و حتی یک رژه 10 اتومبیل را هم ارکستر کند. Sixt همچنین فیلم های هواپیماهای بدون سرنشین را در مرکز شهر منهتن دریافت کرد تا به جذابیت آن افزوده باشد.

شیرین کاری اینفلوئنسر Burger King

Burger King اخیراً برای بازگرداندن سیب زمینی سرخ شده کیفی خود به اینفلوئنسرها اعتماد کرده است. این معالجه آخرین بار در سال 2010 در منوها ظاهر شد. حساب کاربری توییتر BK برای ایجاد سر و صدا ، از سال 2010 شروع به پسندیدن توییت ها از طریق اینفلوئنسرها و حساب های تأیید شده کرد. کیسی نیستات ، تأثیرگذار مشهور ادعا کرد که وی و دیگران در بدل کاری مورد سو استفاده قرار گرفتند ، که زنجیره فست فود سعی در عذرخواهی کرد .

جاسوسان رمزآلود فاکس قرن بیستم

Twoxth Century Fox Canada با هدف جنجال برای فیلم Red Sparrow در سال 2018 جنیفر لارنس با دو شرکت Zenith Media و Eat It Up Media همکاری کرد تا خیابان های تورنتو را به لرزه درآورد. بیست مدل با لباس شخصیت جاسوسی روسی لارنس کارت های ویزیت را در زمان پخش فیلم پخش کردند. این فیلم بیش از 151 میلیون دلار فروش در گیشه داشته است.


آرم های غیرمنتظره Aphex Twin

آرم و آثار هنری محبوب موسیقی الکترونیکی Aphex Twin در تابستان 2018 در اطراف لندن ، تورین ، هالیوود و شهر نیویورک پیدا شد. تبلیغات بیلبوردهای تزئین و سایر مکان های ترافیک پا ، تبلیغات جدیدترین EP این هنرمند ، جمع شدن را تبلیغ می کند. برای انتشار در سال 2014 ، این هنرمند با آرم خود کمی از لندن و شهر نیویورک پرواز کرد.

فیلم ویروسی موس '

محافظ محافظ تلفن همراه موس در هنگام تبلیغ برند خود به قلب طرفداران اپل حملات قلبی جزئی داد. در سال 2018 ، این شرکت نمایندگی ای برای خرید یک آیفون X 999 دلاری ارسال کرد. آنها از مردم در لندن و هنگ کنگ دعوت کردند تا آن را در پیاده رو پرتاب کنند. اما نگران نباشید - تلفن به لطف محافظ Mous 'Airoshock محافظت شده است. این یکی از بسیاری از ویدیوهای یک مجموعه تبلیغاتی برای حمایت از پرونده ارائه شده است.

خرابکاری بیلبورد لیدل

خرده فروش انگلستان Lidl در حالی که خود را به عنوان گزینه کم هزینه در بخش خود قرار می داد ، به رقبای خود ضربه تند و سریع زد. این شرکت در حالی که تبلیغات Lidl را نشان می داد که همان محصول را با نرخ ارزان تری در فروشگاه های خود تزیین می کند ، از بیلبوردهای مزین به تصاویر آشنا از این رقابت استفاده کرد. برای تأثیرگذاری بسیار بیشتر این کمپین ، تبلیغات در نزدیکی مکان های رقیب قرار گرفتند.




:: موضوعات مرتبط: دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی , ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : reza
ت : یک شنبه 9 خرداد 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');